مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 21:372022-05-29بين الملل

گفتگوی رییس سازمان محیط زیست بامقامات ارشد عراق درباره زیرگردها


علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست با هدف بررسی راهکارهای مؤثر و فوری در مهار پدیده گردوغبار با نخست وزیر و برخی وزاری دولت عراق دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره همکاری دوجانبه و کشورهای دیگر منطقه برای مقابله با چالش های محیط زیستی در راستای تضمین حقوق و منافع مشترک گفتگو کردند.

رییس سازمان محیط زیست ایران با ابراز تمایل تهران برای حل مسائل حل نشده در زمینهٔ محیط زیست بر لزوم تقویت همکاری دوجانبه ایران و عراق تأکید کرد و گفت: حل مشکلات خشکسالی و مقابله با طوفان های گردوغبار خواسته ای منطقه ای و مشترک است و مستلزم همکاری همگان در یافتن راهکارهای کارساز است.

الکاظمی نخست وزیر عراق هم در این دیدار تأکید کرد: مناسبات تاریخی عراق و ایران با تمایل متقابل در توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف همراه است و تقویت شراکت با کشورهای منطقه، ارتباط منطقه ای را تقویت می کند و قابلیت مقابله با چالش های مشترک و در رأس آن، چالش های زیست محیطی را افزایش می دهد.

وی گفت: تدوین راهکارهای مفید برای چالش های زیست محیطی و مقابله با تأثیرات تغییرات آب و هوایی بخشی از مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی رییس سازمان محیط زیست بامقامات ارشد عراق درباره زیرگردها

گفتگوی رییس سازمان محیط زیست بامقامات ارشد عراق درباره زیرگردها