مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 20:272022-05-29سياسي

ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زندانیان در اولویت باشد


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد مغان گفت: ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زندانیان اولویت اول انجمن حمایت از زندانیان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر اسکندری عصر یکشنبه در حاشیه جلسه سالانه مجمع عمومی و مراسم نسیم مهر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در آمد سال جاری انجمن حمایت از زندانیان شهر پارس آباد نسبت به سال قبل افزایش یافته است و باید ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زندانیان اولویت اول انجمن حمایت از زندانیان باشد.

وی با بیان اینکه بیش از 190 نفر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند، افزود: بیشتر خانواده های زندانیان از نظر مسائل اقتصادی قشر آسیب پذیر هستند که انجمن در مجموع بیش از یک میلیارد تومان به طور مستقیم و غیر مستقیم به خانواده های زندانیان و خود زندانیان در سال جاری کمک کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد مغان بیان کرد: اگر شخصی مرتکب خلاف و زندانی شد، نباید تاوان آن مجرم را خانواده او بدهد بلکه باید خانواده های این زندانیان تحت پوشش قرار گیرند تا آسیب های اجتماعی نسبت به آنها به حداقل برسد.

اسکندری با بیان اینکه بیشتر زندانیان افراد نیازمند هستند، خاطر نشان کرد: باید تلاش و حمایت شود خانواده های زندانیان به تکدی گری و جرایمی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زندانیان در اولویت باشد

ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های زندانیان در اولویت باشد