مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 18:572022-05-29سياسي

خلع ید معادن فاقد توانایی فعالیت در گیلان/مزایده 45 معدن در گیلان برگزار شد


مدیرکل صمت گیلان با هشدار به معادن فاقد توانایی فعالیت در گیلان گفت: هر معدنی که توانایی فعالیت مناسب را نداشته باشد پس از اخطار لازم از ید اختیار بهره بردار خارج می شود و حسب قانون برای واگذاری به بهره بردار جدید به مزایده گذاشته می شود و در این خصوص هیچ مماشاتی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری عصر امروز در جلسه شورای معادن گیلان در سالن شهید انصاری استانداری اظهار کرد: در گام اول در سال جاری 45 مزایده معدنی برای فعال سازی بخش معدن گیلان برگزار شد که 16 مورد آن درخواست اکتشافی و 12 مورد آن پروانه اکتشاف و یک فقره گواهی کشف و همچنین 16 فقره پروانه بهره برداری معدن بوده است.

  وی سلب صلاحیت از بهره برداران معدنی فاقد فعالیت اثربخش را عمده موارد قابل طرح در شورای معادن دانست و گفت: لازم است برداشت و بهره برداری معادن به صورت مستمر و تحت نظارت مسؤولین فنی و کاملا اصولی و کارشناسی باشد تا مشمول ماده 54 قانون معادن و سلب صلاحیت نشوند.

  مدیر کل صمت گیلان با هشدار به معادن فاقد توانایی فعالیت در گیلان افزود: هر معدنی که توانایی فعالیت مناسب را نداشته باشد پس از اخطار لازم از یداختیار بهره بردار خارج می شود و حسب قانون، برای واگذاری به بهره بردار جدید به مزایده گذاشته می شود و در این خصوص هیچ مماشاتی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید معادن فاقد توانایی فعالیت در گیلان/مزایده 45 معدن در گیلان برگزار شد

خلع ید معادن فاقد توانایی فعالیت در گیلان/مزایده 45 معدن در گیلان برگزار شد