مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 17:472022-05-29سياسي

امام خمینی(ره) نماد بارز ساده زیستی و مردم داری بود


سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده زیستی، مردم داری، دعوت به حق وصبر در دوران معاصر بوده اند و نیاز است پیروان امام نیز این گونه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازفلاورجان، مهدی معینی، سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان با اشاره به برنامه اعزام مردم  فلاورجان به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های مردمی در این گونه برنامه ها بسیار مهم است و نیاز است دستگاه های مرتبط آن را در اولویت خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل(ره) از وظایف تمام اقشار جامعه است، افزود: فضاسازی مناسب شهری و روستایی در راستای بزرگداشت ارتحال امام راحل از وظایف مهم نهادهای متولی امر بوده که نیاز است برنامه های تبلیغات محیطی مناسب در دستور کار قرار گیرد.

معینی ادامه داد: امام عزیز، سعادت را برای همه ملت های جهان می خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند، انقلابی که برای تمام آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) نماد بارز ساده زیستی و مردم داری بود

امام خمینی(ره) نماد بارز ساده زیستی و مردم داری بود