مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-29سياسي

امکان جمع آوری جوجه یکروزه مازاد توسط گروه های جهادی


مسئول سازمان بسیج سازندگی از امکان جمع آوری جوجه های یکروزه مازاد بر نیاز جامعه توسط شبکه گروه های جهادی و صندوق های قرض الحسنه مردم یار بسیج سازندگی و توزیع بین روستاییان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی ، جلسه ای با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، رضا ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز صبح در محل وزارت جهاد کشاورزی در مورد همکاری فی مابین به عنوان طرح جمع آوری جوجه های یک روزه و اهدای آن ها به خانوارهای روستایی و کمک به معیشت مردم شریف ایران برگزار شد.

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در جلسه دیدار با وزیر جهاد کشاورزی طی سخنانی اظهار داشت: چند روزی از سالروز آزادسازی خرمشهر گذشته است.

حضرت آقا فرمودند خرمشهر ها در پیش است یکی از خرمشهرهایی که در موضوعات معیشت مردمی می توان به آن فکر کرد، کار بزرگ دولت تحت عنوان جراحی اقتصادی است که حتماً همراهی همه را می طلبد.

وی با بیان اینکه بسیج تشکیلات انقلاب است و عمل انقلابی دارد، ادامه داد: هر جا که انقلاب نیاز به عمل انقلابی دارد، بسیج باید در آنجا حضور یابد.

سردار زهرایی با اشاره به سند اعتلای ده ساله بسیج که بر مبنای گام دوم انقلاب نوشته شده است، افزود: حضرت آقا  فرمودند بسیج پاره تن مردم است این مسیر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جمع آوری جوجه یکروزه مازاد توسط گروه های جهادی

امکان جمع آوری جوجه یکروزه مازاد توسط گروه های جهادی