مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-29سياسي

هیچ شخصی بالاتر از قانون نیست/ با محتکران به شدت برخورد می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: تلاش برای تنظیم بازار در ایذه انجام می شود و هیچ شخصی برای ما بالاتر از قانون نیست و با محتکران به شدت برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن نبوتی ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه حادثه غم انگیز ریزش ساختمان متروپل آبادان را که باعث کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، تسلیت گفت و اظهار کرد: تلاش برای تنظیم بازار در ایذه انجام می شود و هیچ شخصی برای ما بالاتر از قانون نیست و با محتکران به شدت برخورد خواهد شد و مسئولان در مبارزه با گران فروشی، احتکار و… باید تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه در دو سه ماه اخیر شاهد آغاز به کار پیمانکار آزاد راه ایذه به لردگان بودیم، ادامه داد: در حوزه راه به ویژه راه های روستایی که فاقد مشخصات هستند، قول مساعد گرفتیم که 15 کیلومتر اول جاده ایذه به پیان تأمین اعتبار شود تا مشکلات این مسیر مرتفع شوند.

نبوتی با بیان اینکه در حوزه بهسازی روستایی نیز 35 پروژه فعال وجود دارد، گفت: معابر برخی از روستاها آسفالت شدند و رنگ و بوی تازه به خود گرفتند؛ همچنین مدارس کلنگی در حال بهسازی هستند و بیشتر مدارس نوساز شدند و می توان گفت که یک نهضت مدرسه سازی در این شهرستان صورت گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شخصی بالاتر از قانون نیست/ با محتکران به شدت برخورد می شود

هیچ شخصی بالاتر از قانون نیست/ با محتکران به شدت برخورد می شود