مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-29ورزشي

بسکتبالیست قم ملی پوش شد / 4 شیمیدری در تیم ملی


بسکتبالیست قمی عضو تیم شیمیدر در کنار سه هم تیمی خود از سوی کادر فنی تیم ملی امید ایران به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بسکتبالیست قمی حاضر در مسابقات فصول اخیر لیگ برتر باشگاه های کشور حسن علی اکبری است که در فصل 1401 – 1400 رقابت های لیگ برتر با تیم شیمیدر قم به میدان رفت و به مقام سوم دست یافت، بازیکنی که البته فصل قبل از آن با تیم نماینده گرگان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علی اکبری در فصل های اخیر لیگ برتر زیر نظر مهران شاهین طبع یکی از مربیان برجسته بسکتبال ایران مدارج ترقی را طی کرده و با اعتماد همین مربی در فصل اخیر بازی ها بارها در ترکیب تیم شیمیدر قم برابر رقبای لیگ برتری به میدان رفت و توانست شایستگی های خود را به خوبی ارائه کند.

اکنون که رقابت های لیگ برتر تعطیل است و فرصت تشکیل اردوی تیم های ملی رده های سنی مختلف فراهم شده، کادر فنی تیم ملی ایمد ایران نیز که در راس آنها سرمربی اسبق شیمیدر قم یعنی محمدرضا اسلامی حضور دارد، 23 بازیکن را به اردوی این تیم فراخواند که یکی از آنها حسن علی اکبری از استان قم و باشگاه شیمیدر قم است.

اردوی آماده سازی ملی پوشان بسکتبالیست امید ایران از روز دوشنبه نهم خرداد ماه آغاز می شود و در مجموع چهار بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم به نام های حسن علی اکبری، امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبالیست قم ملی پوش شد / 4 شیمیدری در تیم ملی

بسکتبالیست قم ملی پوش شد / 4 شیمیدری در تیم ملی