مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-29سياسي

انتصاب جدید درمعاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری


با حکم حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی اسماعیل زاده به عنوان مدیر روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،با حکم حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی اسماعیل زاده به عنوان مدیر روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

   در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می رود با بهره گیری از توانایی های فردی، سازمانی و به کار گیری همه ظرفیت های موجود در سطح مناطق 22 گانه، در موارد اطلاع رسانی و پوشش اخبار موثر به صورت گسترده و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در حوزه معاونت، اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از پیوست رسانه ای در برنامه ها و پروژه های مناطق 22 گانه، استفاده از ظرفیت مناطق و تعامل با مرکز ارتباطات و امور بین الملل، افکار سنجی و ارزیابی جهت شناسایی مطالبات شهروندان و تعامل و ارتباط مناسب با اصحاب رسانه در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

علی اسماعیل زاده، دانشجوی دکتری علوم ارتباطات و کارمند رسمی شهرداری تهران با 17 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی های شهرداری تهران به ترتیب در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدیریت روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، جانشین دبیر ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت روابط عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جدید درمعاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری

انتصاب جدید درمعاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری