مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-29اقتصادي

نقش مهم صندوق های خرد روستایی در درآمدزایی و اشتغال آفرینی


کارشناس امور زنان مرکز جهاد کشاورزی بیرانوند گفت: صندوق های خرد زنان روستایی منجر به افزایش درآمد و اشتغال آفرینی در روستا و در نهایت به افزایش دسترسی به بازار ، - مهشید بهادری امروز در حاشیه برگزاری جشنواره محلی زنان ؛ مشارکت در تولید و اشتغال آفرینی در روستا که صبح امروز برگزار شد، به فارس گفت: این جشنواره با محوریت بازدید ترویجی از گلستان گل محمدی صندوق خرد محلی زنان واقع در روستای سراب و فرآیند گلاب گیری و همچنین برپایی نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی عضو صندوق خرد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری جشنواره  در سال مزین به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی را نمایش دستاوردهای تولیدی توسط زنان عضو عضو صندوق خرد محلی سراب داراب عنوان کرد.

کارشناس امور زنان مرکز جهاد کشاورزی بیرانوند گفت: تجربه ثابت کرده که یکی از راه های اشتغال زایی و افزایش تولید در روستا توسعه صندوق های خرد محلی روستایی است.

بهادری خاطر نشان کرد: صندوق های خرد زنان روستایی منجر به افزایش درآمد و اشتغال آفرینی در روستا و در نهایت به افزایش دسترسی به بازار ، ارتقای جایگاه زنان در خانواده همچنین  بهبود مشارکت زنان در تصمیم گیری در هزینه های خانوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم صندوق های خرد روستایی در درآمدزایی و اشتغال آفرینی

نقش مهم صندوق های خرد روستایی در درآمدزایی و اشتغال آفرینی