مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-29فرهنگي

درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در جشنواره کارتون های هند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در مسابقات بین المللی کارتون هند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، امیر بحیرایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احسان چراغی کاریکاتوریست برجسته نهاوندی که دارنده چندین عنوان برتر در مسابقات بین المللی کاریکاتور است این بار توانست رتبه برگزیده جشنواره کاریکاتور هند با موضوع سیاسی را کسب کند.

وی افزود: جشنواره بین المللی کارتون های سیاسی یادبود maya kamath هر ساله در کشور هند برگزار می شود که جشنواره امسال به مناسبت آغاز پانزدهمین سالگرد گالری کارتون هند IIC و نمایشگاه کاریکاتورهای خارجی از 21 اوت 2021 آغاز به کار کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان اینکه این رویداد هنری یکی از معتبرترین جشنواره های بین المللی است افزود: از بین آثار ارسالی از سراسر جهان به دبیرخانه جشنواره، کاریکاتور هنرمند نهاوندی موفق به کسب عنوان شد و در بین برترین های جشنواره قرار گرفت.

وی واکنش به رویدادهای جهانی و دغدغه مند بودن نسبت به مسائل روز جهان را از ویژگی های این هنرمند عنوان کرد و گفت: چراغی یکی از هنرمندان برجسته کشوری در حوزه کاریکاتور است که همواره در جشنواره های بین المللی به نوعی اعتراض خود را به حاکمیت سلطه گرایانه جهان در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در جشنواره کارتون های هند

درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در جشنواره کارتون های هند