مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-29سياسي

طرح بازاریابی اجتماعی در اردستان دنبال شود


طرح بازاریابی اجتماعی با در نظر گرفتن نیازهای جوانان و نوجوان باید در اردستان راه اندازی و متناسب با آنها بازاریابی انجام شود.

- اردستان -فرماندار اردستان گفت: طرح بازاریابی اجتماعی با در نظر گرفتن نیازهای جوانان و نوجوان باید در اردستان راه اندازی و متناسب با آنها بازاریابی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا پیش از ظهر یک شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان، اظهار داشت: ما یک سند بالادستی داریم که خیلی مهجور واقع شده و آن بیانیه گام دوم انقلاب است، دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان اردستان از کلیه مدیران عضو این ستاد یک آزمون از بیانیه گرفته شود و حداقل آن این است که یک بار خوانده شود تا متوجه شویم که چند درصد این بیانیه مربوط به جوانان است و این موضوع تو حوزه کتابخوانی شروع کار باشد.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی های ظاهری نداشته باشیم، طرح ها بسیار زیاد است بلکه آنچه مهم است این است که باید این طرح ها استمرار پیدا کرده و در آینده نیز گسترش یابد.

فرماندار اردستان بیان کرد: طرح بازاریابی اجتماعی در حوزه نیازهای افراد راه اندازی شود و باید نیازهای جوانان و نوجوان در نظر گرفته و متناسب با آن ها بازاریابی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازاریابی اجتماعی در اردستان دنبال شود

طرح بازاریابی اجتماعی در اردستان دنبال شود