مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-29فرهنگي

پیوستن کارگردان سوئدی به 9 فیلمساز با 2 نخل طلا


فیلم «مثلث غم» ساخته «روبن اوستلوند» سینماگر سوئدی برنده نخل طلای 2022 شد تا با کسب این جایزه نام خود در میان 9 کارگردان تاریخ جشنواره کن ثبت کند که دو نخل طلا در کارنامه دارند.

- فیلم مثلث غم ساخته روبن اوستلوند سینماگر سوئدی برنده نخل طلای 2022 شد تا با کسب این جایزه نام خود در میان 9 کارگردان تاریخ جشنواره کن ثبت کند که دو نخل طلا در کارنامه دارند.

روبن اوستلوند در کنار چهره هایی چون فرانسیس فورد کاپولا ، کن لوچ و برادران داردن به جمع 9 کارگردان سینما با دو جایزه نخل طلا پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره هفتاد و پنجم کن نیز سرانجام به کار خود پایان داد و در سالی که برای هیچ فیلمی نسبت به سایر آثار شانس بیشتری برای کسب عنوان بهترین فیلم متصور نمی شد در نهایت فیلم مثلث غم ساخته روبن اوستلوند سینماگر سوئدی برنده نخل طلای 2022 شد تا با کسب این جایزه نام خود در میان 9 کارگردان تاریخ جشنواره کن ثبت کند که دو نخل طلا در کارنامه دارند.

آلف شوبرگ ، کارگردان سوئدی برای فیلم های عذاب (1946) و دوشیزه جولی (1951)؛ فرانسیس فورد کاپولا ، کارگردان آمریکایی برای فیلم های مکالمه (1974) و اینک آخرالزمان (1979)؛ بیل آگست ، کارگردان دانمارکی برای فیلم های پله فاتح (1988) و بهترین نیات (1992)؛ امیر کاستاریکا ، کارگردان صربستانی برای فیلم های وقتی پدر برای کسب و کار رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن کارگردان سوئدی به 9 فیلمساز با 2 نخل طلا

پیوستن کارگردان سوئدی به 9 فیلمساز با 2 نخل طلا