مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-29دانش

پذیرش DBA دانشگاه تهران SSBM سوییس


دوره مدیریت کسب و کار DBA با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران و مدرسه کسب و کار SSBM ژنو سوییس برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند از این فرصت ویژه جهت ارتقاء سطح دانش و نیز کسب تجارب بین المللی بهره مند گردند.

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با مدرسه کسب و کار ژنو سوییس SSBM دوره دکترای مدیریت کسب و کار DBA همراه با اعطاء گواهی DBA یکساله آموزش های آزاد دانشگاه تهران و مدرک دکترای DBA از SSBM ژنو برگزار خواهد شد.

در همین راستا به صورت محدود علاقه مند برای این دوره بر اساس شرایط زیر پذیرش خواهند شد.

مدت دوره: این دوره در یک بازه زمانی حداکثر سه سال برگزار می شود که دانش پذیر 1 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را بصورت آنلاین و با اساتید دانشگاه SSBM خواهد گذراند و ترم سوم به بعد نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود.

شرایط پذیرش: پذیرش در این دوره از طریق بررسی موارد زیر خواهد بود و حداقل شرایط برای نام نویسی در دوره به شرح ذیل می باشد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر (عدم محدودیت نوع رشته) یا مدرک MBA معتبر توانایی در مطالعه مقالات و متون انگلیسی دانش پذیرانی که مقطع لیسانس یا فوق لیسانس آن ها رشته های غیر مدیریتی بوده لازم است که حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشند موارد ذکر شده حداقل شرایط می باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش DBA دانشگاه تهران SSBM سوییس

پذیرش DBA دانشگاه تهران SSBM سوییس