مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-29اقتصادي

فروش سه میلیون نسخه کتاب در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب


رییس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در آخرین نشست خبری این رویداد گفت 3میلیون نسخه کتاب در مجموع بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب به فروش رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدور نشده بود طبیعتاً با مشکلاتی روبه رو بود بخش مجازی نیز برای دسترسی عموم مردم نمایشگاه در این دوره فعال بود و استقبال مراجعه کنندگان از این بخش نشان می دهد که این تدابیر مناسب بود و افرادی که محدودیت حضور در نمایشگاه فیزیکی را داشتند از این طریق در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کردند.

رییس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در مجموع 211 میلیارد و 350 میلیون تومان، در دو بخش فیزیکی و مجازی کتاب فروخته شد؛ البته باید میزان فروش با پرداخت های کارت به کارت و نقدی را نیز به این رقم افزود.

احتمالاً 15 تا 30 درصد بیش از رقم نهایی کتاب در این دوره از نمایشگاه فروخته شده است.

وی افزود: بیش از 1 میلیون و 200 هزار نسخه کتاب در بخش مجازی، فروش رفته است.

در بخش فیزیکی آمار دقیقی از عنوان ها موجود نیست اگر عدد بخش مجازی را مبنا قرار دهیم بیش از این تعداد، نسخه کتاب در بخش حضوری نمایشگاه کتاب فروخته شده است.

بیش از 107 میلیارد تومان در بخش حضوری نمایشگاه، کتاب فروخته شده و بیش از 103 میلیارد تومان در بخش مجازی کتاب فروش رفته است؛ بی تردید عدد قابل اعتنایی است البته با محاسبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سه میلیون نسخه کتاب در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب

فروش سه میلیون نسخه کتاب در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب