مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-29اقتصادي

بازدید 1400 گردشگر خارجی از همدان


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 400 گردشگر خارجی از همدان بازدید کردند.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه گردشگران خارجی فصل بهار را برای سفر به همدان انتخاب می کنند اظهار کرد: طی دو ماه نخست امسال یک هزار و 400 گردشگر خارجی مقیم از همدان بازدید کردند که در ادامه نیز این میزان افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید بازار گردشگری عراق را مد نظر داشته باشیم افزود: با توجه به نزدیکی عراق به ایران می توان با معرفی بیشتر و اطلاع رسانی های مجازی، تورهای گردشگران زیادی را از این کشور جذب کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با تاکید بر اینکه ایران مقصد گردشگری خوبی برای گردشگران خارجی است عنوان کرد: قبل از کرونا جذب گردشگری خارجی به روند ایده آل خود نزدیک می شد اما با شیوع این بیماری مجدد کاهش یافت اما امیدواریم با کاهشی شدن روند ابتلا شاهد افزایش مسافران خارجی باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه تورهای خارجی قبل از ورود به ایران مشخص است بنابراین نمی توان حین سفر آنها را به همدان دعوت کرد اما برای اینکه سهمی از بازار خارجی داشته باشیم باید فم تورهایی را تعریف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 1400 گردشگر خارجی از همدان

بازدید 1400 گردشگر خارجی از همدان