مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-29اقتصادي

تسهیلات 11 درصدی برای حمایت از دامداران ملکشاهی


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی گفت: دامداران عشایری و روستایی که پلاک گذاری دام انجام داده بر اساس هر راس دام سبک 390 هزار تومان تسهیلات 11 درصدی سرمایه در گردش دریافت می کنند.

- بزرگمهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به خشکسالی امسال که باعث شد دامداران نهاده کافی در دسترس نداشته و گرانی نهاده و همچنین فقر مراتع رخ دهد، دامدار کارت برای خرید نهاده های مورد نیاز توسط دامداران استفاده می شود.

وی افزود: دامداران عشایری و روستایی که پلاک گذاری دام انجام داده بر اساس هر راس دام سبک 390 هزار تومان تسهیلات 11 درصدی سرمایه در گردش دریافت می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی ادامه داد: دامداران صنعتی که به ازای هر راس دام سنگین موجود در گاوداری مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تومان، مرغداری ها به ازای هر قطعه 71 هزار تومان تسهیلات که 50 درصد تسهیلات از طریق سامانه درگاه بازارگاه برای خرید نهاده پرداخت می شود و مابقی توسط خود افراد صورت می گیرد.

وی گفت: مرغداری تا ظرفیت 30 هزار قطعه تسهیلات 10 درصدی و با افزایش ظرفیت مرغداری این درصد بیشتر می شود بیشترین حجم 40 هزار قطعه ای در شهرستان ملکشاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 11 درصدی برای حمایت از دامداران ملکشاهی

تسهیلات 11 درصدی برای حمایت از دامداران ملکشاهی