مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-29حوادث

25 باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد/ امحای یک تن مواد


جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: طی سال جاری 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سید موسی حسینی ظهر یکشنبه در مراسم امحای یک تن مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار کرد: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر اولویت مهم نیروی انتظامی است و امسال این مهم با قوت در دستور کار است.

وی افزود: 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد و حدود 2 هزار و 500 معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: همچنین 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران شناسایی و منهدم شدند که با همکاری دستگاه های ذی ربط اجرایی شد.

حسینی بیان داشت: همین راستا کشفیات مختلف شیشه و مشتقات در سراسر کشور و استان مازندران افزایش یافت است و در این راستا هم با همه توان پای کار هستیم.

فرماندار بهشهر و رییس ستاد مواد مخدر شهرستان بهشهر هم در سخنانی با اشاره به کشف 180 کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته در استان مازندران خاطر نشان کرد: در سال جاری در دوماه نخست امسال 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد/ امحای یک تن مواد

25 باند مواد مخدر در مازندران متلاشی شد/ امحای یک تن مواد