مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-29سياسي

آخرین وضعیت برخورد با روان شناس نماها / رانت کنکوری ها به جایی وصل هستند


رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با اشاره به جزییات فعالیت روان شناس نماها و مقابله با آنها،گفت:در کنکو رانت کنکوری قوی تر بوده و رانت کنکوری ها به جایی وصل هستند که زور آموزش و پرورش نیز به آنها نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،محمد حاتمی، رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در نشست خبری با اشاره به جایگاه قانونی و رسمی این سازمان،گفت: کشورهای مختلف قوانین سختگیرانه ای برای ارائه خدمات روان شناسی وجود دارد و مجلس شورای اسلامی ساماندهی صنوف را انجام داد و قانون تشکیل سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را تصویب کرد.

وی افزو:روان شناس کسی است که باید حداقل فوق لیسانس در یکی از شاخه های زون شناسی داشته باشد و مدرکش به تایید وزارت علوم رسیده باشد و صلاحیت لازم را با گذراندن دوره در این سازمان دریافت کند و باید فرد حتی با داشتن مدرک نیز مجوز لازم را از این سازمان برای فعالیت داشته باشد.

حاتمی تاکید کرد:تنها مرجع نظارت بر فعالیت روان شناسان بر عهده سازمان نظام روانشناسی و مشاوره است و هیچ نهادی نمی تواند چنین کاری را انجام دهد.

رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با بیان اینکه افرادی هستند که بدون هیچگونه مدرک روان شناسی به خدمات می پردازند مانند،انرژی درمانی،عرفان های نوظهور و کوچینگ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برخورد با روان شناس نماها / رانت کنکوری ها به جایی وصل هستند

آخرین وضعیت برخورد با روان شناس نماها / رانت کنکوری ها به جایی وصل هستند