مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-29بين الملل

چرا پایگاه 313 ارتش، راهبردی است؟


ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه توانسته با دارابودن طیف گسترده ای از پهپادهای مختلف توان خود را در عرصه دفاع از کشور اثبات کند، اما چرا پایگاه 313 ارتش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، پهپاد ها امروزه یکی از پرکاربردترین و در اکثر موارد موثرترین هواگرد های موجود در جهان هستند که در تمام جهان استفاده می شوند.

کاربرد این هواگرد ها در سال های اخیر به قدری توسعه یافته که بسیاری از کارشناسان آن ها را جایگزین جنگنده ها و هواپیما های نظامی می دانند.

هنگامی که به درگیری ها و منازعات اخیر همچون جنگ اخیر در قره باغ نگاه می اندازیم، پهپاد ها نقش مهمی در این نبرد و تعیین طرف پیروز دارند.

  این مهم در محور مقاومت نیز به خوبی خود را نمایان می کند، آن جا که مقاومت اسلامی علیه صهیونیست ها پس از تجهیز به انواع موشک ها توانسته به پهپاد های مختلف نیز تجهیز شود.

اهمیت دستیابی به پهپاد های مختلف به حدی برای مقاومت اسلامی مهم و راهبردی است که نیرو های محور مقاومت نیز در سال های اخیر علاوه بر فلسطین در یمن نیز به آخرین فناوری های پهپاد ها دست یافته اند.

    * پایگاه 313؛ نخستین پایگاه پهپادی سری ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (7 خردادماه) در یک غافل گیری از یک پایگاه سری پهپادی رونمایی کرد که با بازدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پایگاه 313 ارتش، راهبردی است؟

چرا پایگاه 313 ارتش، راهبردی است؟