مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-29ورزشي

درد مشترک عادل و دایی


این گفت وگو مدل همان مصاحبه های به نسبت خاص عادل است که هم زمان می تواند طرف مقابل را اسیر یک داستان حماسی کند و سپس او را تا مرز خنده پیش ببرد؛ - چیزی شبیه به همان تاکتیک های نهفته برنامه 90 خود که تلویزیون با بدسلیقگی، از قاب سیما، محوش کرد.

قاب جدیدی که عادل فردوسی پور از مصاحبه با علی دایی ارائه کرده، پنکه ای نهفته دارد که گریبان هر دو مرد محبوب دنیای ورزش ایران، یکی در زمین و دیگری در عرصه رسانه را گرفته است.

روزنامه شرق نوشت: عادل فردوسی پور، مجری شناخته شده دو دهه اخیر صداوسیما، بعد از مدت ها ممنوعیت در فضای رسانه ای، بالاخره سروکله اش پیدا شد و با گفت وگویی به نسبت متفاوت با علی دایی به جمع هوادارانش در دنیای رسانه برگشت.

او گفت وگویی مفصل با شهریار فوتبال ایران برای سایت اختصاصی اش تدارک دیده که بخش نخست این مصاحبه به مدت تقریبی 30 دقیقه منتشر شده و بخش دومش باقی مانده است.

حضور عادل فردوسی پور و علی دایی در یک قاب مشترک، از آن دست اتفاقاتی است که حال نه چندان خوب مخاطبان ورزشی را که احتمالا دل خوشی هم از تلویزیون ندارند، خوب می کند.

این گفت وگو مدل همان مصاحبه های به نسبت خاص عادل است که هم زمان می تواند طرف مقابل را اسیر یک داستان حماسی کند و سپس او را تا مرز خنده پیش ببرد؛ چیزی شبیه به همان تاکتیک های نهفته برنامه 90 خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد مشترک عادل و دایی

درد مشترک عادل و دایی