مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-29اقتصادي

پرداخت 3 میلیارد تسهیلات به فعالان اقتصادی دام وطیور خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت سه میلیارد و 234 میلیون تومان تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه نهاده های دامی و طیور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون سه میلیارد و 234 میلیون تومان تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه نهاده های دامی و طیور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ این تسهیلات شناور بوده و متقاضیان هر جایی در کشور می توانند ثبت نام کنند، افزود: خراسان جنوبی نسبت به جمعیت در حوزه معرفی میزان طرح ها به بانک مقام سوم را دارد.

جعفری اظهار کرد: مجموع طرح هایی که در کشور پرداخت شده نزدیک 500 طرح بوده که از این تعداد 48 طرح در استان خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی رتبه سوم را در مبلغ پرداختی دارد، افزود: تاکنون برای دو هزار و 699 نفر ثبت نام انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه دامداران و مرغداران از فرصت باقی مانده استفاده کنند، افزود: متقاضیان می توانند به سامانه سیتا مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه همچنین افراد می توانند به مدیریت های شهرستان مراجعه کرده تا میز خدمت برای آن ها ثبت نام کند، گفت: متقاضیان بعد از ثبت نام طرح ها به بانک ارسال و بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 میلیارد تسهیلات به فعالان اقتصادی دام وطیور خراسان جنوبی

پرداخت 3 میلیارد تسهیلات به فعالان اقتصادی دام وطیور خراسان جنوبی