مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-29دانش

کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت توسط دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک در بخش انجمن علمی برتر، علوم کامپیوتر در بخش محتوای دیجیتال و مهندسی پزشکی در بخش ویژه مقام اول را کسب کردند و انجمن علمی دانشجویی مهندسی بیومکانیک نیز در بخش فعالیت علمی .

- انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت در بین انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور رتبه اول را به دست آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک در بخش انجمن علمی برتر، علوم کامپیوتر در بخش محتوای دیجیتال و مهندسی پزشکی در بخش ویژه مقام اول را کسب کردند و انجمن علمی دانشجویی مهندسی بیومکانیک نیز در بخش فعالیت علمی خلاقانه حائز مقام دوم این جشنواره شد.

همچنین انجمن های علمی دانشجویی مهندسی بیومکانیک در بخش فعالیت علمی خلاقانه، مهندسی مکانیک در بخش کتاب، فیزیک در بخش اختراع، فوتونیک در بخش مسابقه و علوم و مهندسی باغبانی دانشکده اهر در بخش کارآفرینی عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

خاطرنشان می شود؛ دانشگاه تبریز در شش دوره اخیر جشنواره بین المللی حرکت که با حضور دانشگاه های کل کشور و با حضور 60 کشور برگزار می شود، همواره رتبه های اول یا دوم را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت توسط دانشگاه تبریز

کسب مقام اول در جشنواره بین المللی حرکت توسط دانشگاه تبریز