مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-29ورزشي

درخشش دارترهای خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور


کوهنورد خراسان جنوبی به اردوی آموزشی تیم ملی انتخابی صعود به هیمالیا پیوست و دارترهای استان در لیگ برتر گرمسار خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشورمان ورزشکار شایسته خراسان جنوبی را به اردوی آموزشی انتخابی کمیته هیمالیانوردی دعوت کرد.

محمدامین عبدالرزاق نژاد کوهنورد موفق خراسان جنوبی در بین 15 منتخب راه یافته به آخرین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی جوانان کشور قرار گرفت.

مرحله چهارم اردوهای انتخابی تیم ملی کوهنوردی و صعودهای ورزشی جوانان از 12 تا 15 خردادماه جاری به میزبانی استان لرستان در شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

درخشش دارترهای خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور پرونده مسابقات قهرمانی لیگ برتر کشور با معرفی برترین ها در شهرستان گرمسار استان سمنان بسته شد.

در این ماراتن ملی 32 نفر از دارترهای نخبه آقا و خانم کشور به مدت دو روز سیبل رقابت ها را نشانه رفتند.

در مسابقات لیگ برتر دارت کشور از خراسان جنوبی که پیش از این 5 سهیمه در دو بخش آقایان و بانوان کسب کرده بود شرکت داشتند و مدال رنگی رقابت ها را به دست آوردند.

زهرا رجبی با کسب مدال نقره این رویداد ورزشی ملی بر سکوی نایب قهرمانی رقابت ها ایستاد و  برنده جایزه سه میلیون تومانی لیگ برتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دارترهای خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور

درخشش دارترهای خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور