مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-29اقتصادي

بلیت پرواز سوریه 530 دلار شد


در حالی که سازمان حج و زیارت سفر یک هفته ای به سوریه را به کمتر از 10 میلیون تومان رسانده، بلیت 2 طرفه به سوریه برای سفرهای انفرادی 530 دلار یعنی بیش از 15 میلیون تومان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، از اول خردادماه سفر به سوریه بدون نیاز به تأییدیه اسامی انجام می شود و با توجه به اینکه برای سفر سوریه نیازی به ویزا نیست، علاقه مندان می توانند با تهیه بلیت دمشق، به این سفر معنوی مشرف شوند.

هزینه بلیت پرواز سوریه 530 دلار شد این اقدام به منظور سهولت روابط اقتصادی ایران و سوریه و تردد تاجران 2 کشور انجام شده است.

البته به دلیل بالا بودن هزینه بلیت سفر، سفرهای زیارتی بدون همراهی با کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت مقرون به صرفه نیست.

چرا که هزینه کاروان زیارتی به مدت یک هفته از هشت میلیون تا 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

در حالی که در روزهای نخست عرضه بلیت سوریه بدون تأییدیه اسامی، هزینه بلیت یک طرفه به سوریه از 3 میلیون و 500 هزار تا 4 میلیون و 200 هزار تومان بود و فقط بلیت رفت فروخته می شد و افراد باید بلیت برگشت را از سوریه و با هزینه دلاری تهیه می کردند.

اکنون با توجه به اینکه بلیت سوریه در برخی از دفاتر فروخته می شود، بلیت سفر یک طرفه به سوریه 350 دلار و 2 طرفه برای رفت و بازگشت به سوریه نیز 530 دلار است که این مبلغ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت پرواز سوریه 530 دلار شد

بلیت پرواز سوریه 530 دلار شد