مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-29اقتصادي

100 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های اردبیل تخصیص یافت


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 100میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز امکانات آموزشی هنرستان ها با هدف توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی، - حرفه ای و کاردانش اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نامگذاری امسال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین رویکرد کارآفرینی و تولید دانش بنیان در هنرستان های استان اتخاذ شده است، اظهار کرد: در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش برای سال تحصیلی پیش رو 100 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی تخصصی به هنرستان ها اختصاص یافت.

وی با اشاره به مهارت آموزی 15 هزار و 735 هزار نفر هنرجو در زمینه های صنعت، خدمات و کشاورزی و هنر در هنرستان های فنی، حرفه ای و کاردانش استان افزود: جوانان می توانند آینده بخش های مختلف تولیدی و خدماتی استان را فعال تر نمایند و با این روند فعالیت های آموزشی و تولیدی هنرستان های استان توسعه می یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: توسعه مهارت آموزی و هنرستان ها در کاهش آسیب های اجتماعی، کاهش بیکاری، افزایش شاخص های اقتصادی و در کل توسعه استان نقش اساسی دارد که بنا داریم هنرستان های استان به لحاظ کیفی و کمی ارتقا یابند و در این راستا تأمین ملزومات آموزشی مورد نیاز هنرستان در اولویت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های اردبیل تخصیص یافت

100 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های اردبیل تخصیص یافت