مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-29اقتصادي

موانع پیش روی فعالیت بانوان صنعتگر کردستان رفع می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: موانع و مسائل پیش روی فعالیت بانوان فعال صنایع دستی این استان بررسی و رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان صبح امروز در نشست کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان کردستان اظهار کرد: کردستان در حوزه صنایع دستی دارای توانمندی ها و ظرفیت های بسیار خوبی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه صنایع دستی یکی از گزینه های زمینه ساز توسعه همه جانبه اقتصادی استان می باشد، افزود: هنرمندان و به ویژه بانوان کردستانی توانسته اند نقشی محوری در تولید و خلق محصولات بی بدیل صنایع دستی و ایجاد اشتغال داشته باشند.

وی از برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای حمایت بیشتر از بانوان کارآفرین و فعال در این حوزه خبر داد و گفت: این اداره کل رفع موانع پیش روی فعالیت بانوان کارآفرین استان، حمایت و پشتیانی از آن ها و همچنین پرداخت تسهیلات کم بهره را در اولویت کاری خود قرار داده و با تمام توان از آن ها پشتیبانی خواهد کرد.

گویلیان افزود: برای حمایت از تولید، بازاریابی و فروش مستقیم صنایع دستی، بازارچه دائمی تولید و عرضه محصولات صنایع دستی در استان ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع پیش روی فعالیت بانوان صنعتگر کردستان رفع می شود

موانع پیش روی فعالیت بانوان صنعتگر کردستان رفع می شود