مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 22:222022-05-28بين الملل

گمانه زنی روسیه درباره احتمال بازگشت به مذاکره با آمریکا


یک دیپلمات ارشد روس به گمانه زنی درباره احتمال بازگشت مسکو و واشنگتن به مذاکرات راهبردی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر یرماکوف مدیر بخش عدم گسترش سلاح های اتمی و کنترل تسلیحاتی در وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه درباره از سر گرفته شدن مذاکرات راهبردی با آمریکا به گمانه زنی پرداخت.

یرماکوف به خبرگزاری تاس گفت: در وضعیت فعلی، در حالی که کشورهای غربی با بدبینی ذاتی خود، راه انداختن جنگ نیابتی با روسیه را انتخاب کرده اند و ما باید قاطعانه از منافع اساسی خود که توسط کی یف به خطر افتاده دفاع کنیم .

این دیپلمات روس با اشاره به اینکه دولت اوکراین تحت کنترل خارجی بلوک غرب قرارد دارد گفت: دشوار است درباره دورنمای گفت وگوی راهبردی با آمریکا گمانه زنی کرد .

یرماکوف گفت: ممکن است بعد از اتمام عملیات ویژه [در اوکراین] و به سرانجام رسیدن وظایف تعیین شده توسط ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه، بتوان دوباره این بحث را مطرح کرد .

روسیه درپی تداوم اقدامات دولت کی یف علیه ساکنین نواحی روس زبان شرق اوکراین و همچنین پاسخ منفی غربی ها به پیشنهادات ضمانت امنیتی روسیه به این کشورها، استقلال دو جمهوری خودخوانده دونتسک و لوهانسک را به رسمیت شناخته و در حمایت از آن ها عملیات ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی روسیه درباره احتمال بازگشت به مذاکره با آمریکا

گمانه زنی روسیه درباره احتمال بازگشت به مذاکره با آمریکا