مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:322022-05-28فرهنگي

هرمزگان 11 روز میزبان 3 کاروان رضوی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید در این استان گفت: این جشنواره به مدت یازده روز، با حضور سه کاروان رضوی شهرستان های استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دبیر ستاد رییس ستاد برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان امروز در نشست خبری با بیان این که این جشنواره به مدت 11 روز، با حضور سه کاروان رضوی شهرستان های استان برگزار می شود، عنوان کرد: ارادات مردم هرمزگان به اهل بیت و پیروان ایشان، اثبات شده است.

وی افزود: حضور پرشور مردم استان در تشییع و خاکسپاری شهید گمنام نیز در روزهای اخیر نشاندهنده دلدادگی مردم هرمزگان به اهل بیت و راه شهدا و ایمان به راه حق است.

جهانگیری بیان کرد: هر ساله در دهه کرامت جشن های مردمی در سراسر کشور برگزار می شود و استان هرمزگان از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد حضرت رضا(ع) ویژه برنامه های متنوعی را همچون جشنواره زیر سایه خورشید خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین یکی دیگر از برجسته ترین برنامه ها که همزمان با دهه کرامت شروع می شود را جشنواره آسمان هشتم عنوان کرد و گفت: میزبانی در بخش های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی، روستای کردر رضوی میناب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان 11 روز میزبان 3 کاروان رضوی می شود

هرمزگان 11 روز میزبان 3 کاروان رضوی می شود