مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:322022-05-28اقتصادي

راهکارهای توسعه روابط بوشهر با آفریقای جنوبی بررسی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: راهکارهای توسعه روابط تجاری و اقتصادی بوشهر با آفریقای جنوبی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین عصر شنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه سرمایه گذاری در استان بوشهر باید از همه ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده شده و مسیر سرمایه گذاری در استان هموار شود.

وی از برنامه ریزی و تلاش برای توسعه روابط اقتصادی بوشهر با آفریقای جنوبی خبر داد و بیان کرد: سفیر ایران در آفریقای جنوبی این هفته به استان بوشهر سفر می کند و در همایش همکاری ایران با قطر توانمندی های استان بوشهر مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: علاوه بر این، از طریق وبینار با سفیر ایران در آنکارا توانمندی های استان بوشهر برای توسعه همکاری ها مورد بررسی قرار گرفته می شود.

باستین با اشاره به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با آفریقای جنوبی خاطر نشان کرد: در سفر سفیر ایران در آفریقای جنوبی به بوشهر ضمن بررسی ظرفیت ها راهکارهای توسعه روابط تجاری و اقتصادی بررسی می شود.

وی همکاری های مشترک بوشهر با آفریقای جنوبی را مورد اشاره قرار داد بیان کرد: آفریقای جنوبی از ظرفیت های مختلفی در حوزه کشاورزی، صنعتی، سرمایه گذاری، تجاری و صادراتی برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای توسعه روابط بوشهر با آفریقای جنوبی بررسی می شود

راهکارهای توسعه روابط بوشهر با آفریقای جنوبی بررسی می شود