مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:172022-05-28سياسي

اعلام همکاری گروه پاکشوما با برند جهانی کنوود


در تاریخ سه شنبه سوم خرداد 1401 طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران ارشد گروه پاکشوما و شرکای تجاری این گروه در سراسر کشور، آغاز همکاری پاک سرویس بصورت رسمی اعلام گردید.

در طی این مراسم قائم جناب آقای مهندس اسحقی مقام گروه صنعتی پاکشوما، در خلال رونمایی از محصولات جدید تولیدی در گروه صنعتی پاکشوما با برند کنوود عنوان نمود که در دنیای امروز ادغام برندها یک امر مرسوم است و این مهم به سرعت در حال گسترش است.

ایشان در ادامه به این مطلب اشاره کردند: هر چند تحریم‎ها باعث بسته شدن درهای کشور به روی محصولات خارجی شد اما برند پاکشوما توانست همکاری معتبری با برندهای معتبر جهان از جمله کنوود داشته باشد و در حال حاضر محصولات با برند اروپایی کنوود در راه ورود به بازار ایران است.

قائم مقام گروه صنعتی پاکشوما با اشاره به اینکه این همکاری بلندمدتی است، ادامه داد : در سال 2020 قرارداد همکاری با برند کنوود نهایی شد و از سال گذشته در فاز اول تولید انواع کولرگازی برند کنوود در کارخانه گروه پاکشوما آغاز گردید و در فاز دوم تولید انواع یخچال فریزر ، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی کنوود نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی این محصولات با هدف تولید محصولات باکیفیت در کارخانه جات گروه پاکشوما تولید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همکاری گروه پاکشوما با برند جهانی کنوود

اعلام همکاری گروه پاکشوما با برند جهانی کنوود