مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:322022-05-28اقتصادي

اتمام مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان اقدام ملی مسکن در اصفهان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به اتمام مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح مسکن ملی گفت: هنوز تمدید این تاریخ به اصفهان ابلاغ نشده است.

- محسن زاغیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بود، اظهار داشت: این تاریخ به دلیل شلوغی تا پنجم خرداد ماه تمدید شد تا متقاضیان اطلاعات ثبت نام را ویرایش کنند.

وی با بیان اینکه هنوز بخشنامه ای مبنی بر تمدید مهلت ویرایش اطلاعات و تکمیل مدارک متقاضیان به ما ابلاغ نشده و سامانه ثبت نام از تهران مدیریت می شود، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت تا پنجشنبه پنجم خردادماه بوده و اکنون سامانه بسته شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در صورت تمدید دوباره مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

زاغیان با اشاره به اینکه برای برخی متقاضیان برخی شهرستان ها پیامک مبنی بر بارگذاری مدارک ارسال شده است، ابراز داشت: بارگذاری مدارک برای مناطق مختلف متفاوت است برای مثال شهر جدید بهارستان به صورت مستقل با افراد تماس می گیرند و زرین شهر و سایر شهرهای دیگر نیز با بنیاد مسکن است که جداگانه تصمیم گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان اقدام ملی مسکن در اصفهان

اتمام مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان اقدام ملی مسکن در اصفهان