مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-28سياسي

اعزام 10 هزار نفر از مردم استان قم به مرقد امام خمینی (ره)


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم از اعزام 10 هزار نفر از اقشار مردم قم برای حضور در مراسم سالگرد اتحال امام راحل به تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حاجی زاده بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد 10 هزار نفر از مردم ولایتمدار استان قم به منظور حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ایام 14 و 15 خرداد در استانداری قم بیان داشت: در این ایام استان قم میزان زائران و مسافران خواهد بود که به همین دلیل مقرر شد تا شورای ترافیک استان قم در راستای تأمین و حل مشکل پارکینگ خودروی زائران برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در این جلسه بر موضوع ساماندهی اطراف حرم مطهر و ارائه خدمات لازم به زائران به خصوص بر رفع مشکلات مربوط به پارکینگ ها تاکید شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه در تعطیلات پیش رو همه دستگاه های خدماتی می بایست برای ارائه خدمات به زائران و مسافران آماده باش بوده و از تمامی ظرفیت خود برای این امر استفاده کنند افزود: مقرر شد تا نسبت به کنترل بازار، تأمین مایجتاج و مقابله با گران فروشی نیز اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 هزار نفر از مردم استان قم به مرقد امام خمینی (ره)

اعزام 10 هزار نفر از مردم استان قم به مرقد امام خمینی (ره)