مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-28سياسي

ضرورت انتشار و انتقال خاطرات و وصیت نامه شهدا


انتشار و انتقال خاطرات، کتاب ها و وصیت نامه شهدا و همچنین ایثارگری ها و فداکاری هایی انجام شده توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل آینده بسیار ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد شنبه ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی همدان با حضور در آیین رونمایی از کتاب《دو ماشال》خاطرات جانباز ماشالله حرمتی، گفت : حضور در آیین رونمایی از کتاب دو ماشال، به جهت ادای احترام به ساحت مقدس ایثار و شهادت و رزمندگانی است که در طول 8 سال دفاع مقدس جانانه ایستادند.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضورشان، و با فداکاری و ایثارشان، این کشور عزیزمان را از گزند دشمنان، حفظ و نگهداری کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن در نظر داشت کشورمان را مورد تاخت و تاز قرار دهد و اشغال کند، اما کسانی که تمام وجودشان احساس مسئولیت و غیرت نسبت به مردم و ارزش های انقلاب بود، مانع شدند.

قاسمی فرزاد در ادامه تصریح کرد: کسی بر رزمندگان اجباری نکرد که از سرزمین، آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع کنند، آن ها خودجوش و در لبیک به ندای امام راحل (ره) به جبهه های جنگ رفته و اسلحه به دست گرفتند و از مرزهای اعتقادی، آبی و خاکی جمهوری اسلامی دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتشار و انتقال خاطرات و وصیت نامه شهدا

ضرورت انتشار و انتقال خاطرات و وصیت نامه شهدا