مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-28بين الملل

نجبا: قانون ضدصهیونیستی پارلمان عراق مبارک است اما اشکالات اساسی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجبا با صدور بیانیه ای با استقبال از مصوبه مجلس عراق برای مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و قدردانی از خیرخواهی نمایندگان مجلس، - مقاومت اسلامی نجبا در بیانیه ای قانون ضد صهیونیستی مجلس عراق را مبارک خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجبا با صدور بیانیه ای با استقبال از مصوبه مجلس عراق برای مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و قدردانی از خیرخواهی نمایندگان مجلس، مواضع مداخله جویانه آمریکا و انگلیس در مخالفت با این قانون را محکوم کرد.

نجبا همچنین به دولت هشدار داد، مبادا همانند تعلل در عمل به قانون اخراج نیرو های اشغالگر بیگانه از خاک عراق، اجرای این قانون را نیز به تأخیر بیندازد.

در این بیانیه با بیان پرهیز نجبا از ورود به فرآیند سیاسی عراق، ایرادات، تذکرات و ملاحظاتی حسب ارزش های عقیدتی و ملی، برای پیشگیری از دور زدن مصوبه یادشده، به شرح زیر گوشزد شده است:- عنوان پیش نویس قانون جرم انگاری بود، اما هنگام تصویب به منع تغییر کرد.

بسیار واضح است اصطلاح جرم انگاری دارای اثر و بار قانونی بیشتری نسبت به اصطلاح منع و این باعث تناقض میان عنوان و متن آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجبا: قانون ضدصهیونیستی پارلمان عراق مبارک است اما اشکالات اساسی دارد

نجبا: قانون ضدصهیونیستی پارلمان عراق مبارک است اما اشکالات اساسی دارد