مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:522022-05-28سياسي

مسؤولان برای شنیدن مشکلات مردم در میان آنان باشند


نماینده مردم نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از مدیران توجهشان به روستاها کم است و دسترسی مسؤولین و شورا به مردم کم شده که در این راستا باید مسؤولان اهتمام جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ما مسؤولین باید خادم خوبی برای مردم باشیم چرا که مسؤولیت نزد ما امانت است و  باید به سراغ مردم برویم و در روستاها حضور پیدا کنیم.

 وی افزود: بعضی از مدیران توجهشان به روستاها کم است و دسترسی مسؤولین و شورا به مردم کم شده است که باید این امکان برای مردم فراهم باشد که به راحتی با مسؤولان ارتباط داشته باشند که البته فرماندار حرکت طرح فجر خدمت را راه انداخته که کار بسیار خوبی است و این طرح بایستی ادامه داشته باشد.

نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی به فرسودگی شبکه آب روستایی اشاره کرد و گفت: امروز باید هم مشکل قنات های روستایی و هم مشکل آب روستاها حل شود و ما اگر بخواهیم مردم را تشویق کنیم در روستا بمانند و مهاجرت نکنند، باید ابزار زندگی آنها را فراهم نماییم و یکی از ابزار مهم در روستاها موضوع آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای شنیدن مشکلات مردم در میان آنان باشند

مسؤولان برای شنیدن مشکلات مردم در میان آنان باشند