مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-28حوادث

نجات 10 نفر گرفتار در ارتفاعات کوه شاهو کامیاران


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با تلاش تیم های عملیاتی این جمعیت، 10 نفر در کوه شاهو شهرستان کامیاران نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیام جلالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع حادثه در ساعت 19 مورخ 6 خرداد ماه 1401، در کیلومتر 55 محور کامیاران – مریوان و ارتفاعات کوه شاهو مابین کوه های پالنگان و تنگی ور و اطلاع توسط آتش نشانی شهرستان کامیاران به مرکز EOC سه تیم عملیاتی کوهستان از پایگاه امداد و نجات گردنه مروارید این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات 2 دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند که با تلاش، جانفشانی و سرعت نجاتگران جمعیت هلال احمر در ساعت 6 صبح روز شنبه 7 خرداد ماه خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در این حادثه، تعداد کل افراد مفقود شده 10 نفر اعلام شدند که یک نفر مصدوم شده و توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

جلالی افزود: مصدوم پس از امداد رسانی همراه با سایر افراد حادثه دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به نقطه امن انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 10 نفر گرفتار در ارتفاعات کوه شاهو کامیاران

نجات 10 نفر گرفتار در ارتفاعات کوه شاهو کامیاران