مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-28سياسي

حمایت از شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه با تمام امکانات و توانایی خود از شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی خلیل اللهی روز شنبه در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با حضور تعدادی از مدیران شرکت های دانش بنیان استان، با اشاره به منویات رهبری در دیدار با پژوهشگران و نوآوران دانش بنیان مبنی بر اینکه یکی از راه هایی که می تواند ما را از مقطع کنونی عبور دهد، اقتصاد مقاومتی است و از مصادیق بارز آن شرکت های دانش بنیان است، افزود: ما مکلف هستیم در اطاعت از فرامین رهبری از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان بستری مناسب برای بهره مندی از ظرفیت جوانان نخبه در راستای تولید، اشتغال و تولید ثروت برای کشور و عموم مردم هستند.

خلیل اللهی با بیان اینکه بر اساس دستور رییس قوه قضاییه در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، دادگستری استان ها تمام قد در راستای تحقق شعار سال در کنار واحدهای دانش بنیان است، ادامه داد: شرکت های دانش بنیان می توانند بستری مناسب برای بهره مندی از امکانات موجود کشور را فراهم کنند.

وی یادآور شد: در تمام دوره های خدمت خود در دادگستری که از شرکت های مختلف بازدید کرده ایم، مشاهده واحدهایی که با مشکل مواجه هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی

حمایت از شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی