مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:022022-05-28سياسي

4 هزار سمنانی متقاضی شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در این استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: در سال جاری با عنایت به واکسیناسیون عمومی مردم برابر ویروس کرونا و شرایط پایدار در کنترل بیماری و همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به صورت حضوری و در قالب اجتماعات در شهرستان های استان سمنان برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به پیشنهاد ستاد مردمی برگزاری مراسم و ستادهای شهرستانی، هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام گرفته است.

ریواده بیان کرد: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) یکی از مهم ترین مصادیق جهاد تبیین محسوب می شود که برای نسل چهارم انقلاب یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار سمنانی متقاضی شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند

4 هزار سمنانی متقاضی شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) هستند