مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-28اجتماعي

خیزش گردوخاک در جنوب شرق / هوا در کشور گرم تر می شود


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در این هفته وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نوار شرقی کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد که سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا دوشنبه 9 خرداد در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان , اردبیل، همچنین ارتفاعات گیلان، مازندران، زنجان، قزوین و البرز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش ِ رو این شرایط جوی در ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین شمال غرب کشور پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با جنوبی شدن جریانات روی دریای عمان از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در پاره ای نقاط خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: در این هفته وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نوار شرقی کرمان و سیستان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گردوخاک در جنوب شرق / هوا در کشور گرم تر می شود

خیزش گردوخاک در جنوب شرق / هوا در کشور گرم تر می شود