مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-28پزشكي

کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در اردستان/فوتی ها به صفر رسید


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان از کاهش قابل توجه بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: لازم است که افراد در معرض خطر حتماً واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

- علی صادقی در گفت وگو با در این شهرستان از ابتدای پیک ششم تاکنون بوده و همچنین از ابتدای اسفند ماه تاکنون موارد فوتی ناشی از کرونا به صفر رسیده است.

رییس بیمارستان اردستان ضمن ابراز امیدواری از اینکه دیگر دچار پیک کرونا نشویم، خاطرنشان کرد: کاهش شیوع بیماری کرونا به دلیل واکسیناسیون خوب جمعیت است و توصیه می شود افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هرچه سریع تر برای این موضوع اقدام کنند.

تأثیر واکسیناسیون بر روند بیماری کاملاً مشهود است صادقی بر ضرورت تکمیل واکسیناسیون تاکید کرد و ادامه داد: توصیه می شود افراد داری نقص ایمنی و در معرض خطر واکسیناسیون و به ویژه دوز چهارم را انجام دهند چراکه تأثیر واکسیناسیون بر روند بیماری کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به بحث آلودگی هوا و تأثیر آن بر سلامت مردم، تاکید کرد: آلاینده های جوی باعث آسیب ریوی و تشدید بیماری قلبی در بیماران قلبی می شود و لازم است که افراد از تردد غیرضروری در محیط باز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در اردستان/فوتی ها به صفر رسید

کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در اردستان/فوتی ها به صفر رسید