مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-28ورزشي

اجتماع «سلام فرمانده» و جشن اصلاح طلبانه دوپاره کردن ملت!


برادران اصلاح طلب! تعارف که نداریم؛ این ژست ها به شما نمی آید! طوری برای گردهمایی «سلام فرمانده» جشن، جشن راه انداخته اید، گویی خانه را یک هفته است سیاه پوش کرده اید و خواب و خوراک را از غم مصیبت دیدگان متروپل کنار گذاشته اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کبری آسوپار در روزنامه جوان نوشت: محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح طلب در سخنانی انتقادی نسبت به اصلاح طلبان و دوری آن ها از جامعه گفته بود که رژیم حقیقت یک جامعه اگر رژیم ارزشی و هنجاری و دینی است نواصلاح طلبی نمی تواند به صورت تافته ای جدابافته وارد فضای سکولاری شود و بخواهد از آن زاویه با جامعه سخن بگوید، و باید بداند ریزبدنه هایی که به صورت هیئت ها و مساجد عمل می کنند - و دیری است که اصلاح طلب ها آن را به حاشیه کشیده اند- می توانند مجرای ارتباط با توده های مردم باشند.

من فکر می کنم باید مشقی بنویسم که با شرایط زمانه و جامعه من بخورد و بتواند یک جریان را مورد پذیرش مردم قرار بدهد، نه اینکه مردم نتوانند با آن رابطه تفهیم و تفاهم برقرار کنند.

از سخنان او هنوز یک هفته هم نمی گذرد که خواص اصلاح طلب تمام قد به تقابل با برنامه ای برخاسته اند که برای بیعت کودکان این جامعه با امام زمان عجل الله فرجه تدارک دیده شد و محور آن هم سرودی حماسی در مورد حضرت بود؛ سلام فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع «سلام فرمانده» و جشن اصلاح طلبانه دوپاره کردن ملت!

اجتماع «سلام فرمانده» و جشن اصلاح طلبانه دوپاره کردن ملت!