مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-28دانش

دانشجویان کارآفرین براساس سطح تحصیلات تسهیلات دریافت می کنند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم با اشاره به پرداخت تسهیلات به دانشجویان کار آفرین گفت: این تسهیلات توسط معاونت فناوری وزارت علوم پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری و علی خیر الدین، معاونان فرهنگی و اجتماعی و فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بازارچه فعالیت های کار آفرینی دانشجویان دانشگاه های سمنان در دانشگاه سمنان بازدید کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان از حمایت این وزرات خانه از دانشجویان کار آفرین در قالب پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی آنان خبر داد.

کلانتری در جریان بازدید از بازارچه کارآفرینی دانشگاه های سمنان که در دانشگاه سمنان برگزار شد گفت: این بازارچه تجلی بارز محیط پر نشاط دانشگاهی و ظرفیت عظیم بدنه دانشجویی در حوزه کار آفرینی و اشتغال است که باید برای دانشجویان کار آفرین برنامه ریزی های خوبی داشت تا شکوفا شوند.

وی با اشاره به شعار سال و سیاستگذاری وزارت علوم افزود: با هم افزایی بین معاونت فناوری و نوآوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجموعه های دانشجویی که در حوزه های فناوری، علمی و حوزه های کار آفرینی و اشتغال مشغول به فعالیت هستند مورد حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کارآفرین براساس سطح تحصیلات تسهیلات دریافت می کنند

دانشجویان کارآفرین براساس سطح تحصیلات تسهیلات دریافت می کنند