مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-28دانش

تراکتورسازی به الگوی فناوری نانو در عرصه صنعتی تبدیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و گروه تراکتورسازان خبر داد و گفت: - دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و گروه تراکتورسازان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی تراکتورسازی به عنوان الگوی فناوری نانو کشور در عرصه صنعتی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از تفاهم نامه همکاری بین این ستاد و گروه تراکتورسازان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی تراکتورسازی به عنوان الگوی فناوری نانو کشور در عرصه صنعتی تبدیل خواهد شد.

سعید سرکار در مراسم امضای همکاری بین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و گروه تراکتورسازان اظهار داشت: براساس مذاکرات صورت گرفته با تراکتورسازی، به زودی 100 نمونه از قطعات تراکتور با استفاده از ظرفیت های فناوری نانو موجود در کشور تولید و بر روی محصولات این گروه صنعتی استفاده خواهد شد.

وی از برنامه ریزی 6 ماهه برای تولید یک درصد از کل قطعات تراکتور با کمک فناوری نانو خبر داد و افزود: براساس هماهنگی بین طرفین در این مدت 100 مورد از 3 هزار قطعه مورد استفاده در یک محصول کامل تراکتور که به عبارتی شامل یک درصد از مجموعه کل قطعات تراکتور می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتورسازی به الگوی فناوری نانو در عرصه صنعتی تبدیل می شود

تراکتورسازی به الگوی فناوری نانو در عرصه صنعتی تبدیل می شود