مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-28سياسي

فرمانده کل ارتش: ارتقای توان پهپادی ما توقف ناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه پهپادی راهبردی 313 گفت: - امیر سرلشکر موسوی گفت: بزرگترین دستاورد ما این است که به هیچ کجا وابسته نیستیم و همه آن چیزی که برای دفاع از کشور و انجام ماموریت هایمان نیاز داریم را خودمان فراهم می کنیم و به هیچ وجه ارتقای توان رزمی از جمله ارتقای توان پهپادی توقف پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه پهپادی راهبردی 313 گفت: امروز این توفیق را داشتیم که بخشی از توانمندی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارائه کنیم.

همه این امکاناتی که فراهم شده در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و سیاست های ابلاغی ستاد کل نیرو های مسلح ایجاد شده است که بتوانیم در مقابل تهدید های احتمالی، وظیفه و ماموریت اصلی خود را که دفاع از استقلال، نظام جمهوری اسلامی و حدود و ثغور کشورمان و برقراری امنیت ملت بزرگ ایران است به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای توان رزمی خود به هر اندازه ای که نیاز باشد تلاش می کنند و برای تحقق این هدف، در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: ارتقای توان پهپادی ما توقف ناپذیر است

فرمانده کل ارتش: ارتقای توان پهپادی ما توقف ناپذیر است