مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-28دانش

تحصیل 719 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر 719 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم مشغول به تحصیل هستند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی عاطفی در گفت وگویی خبری، با بیان اینکه در حال حاضر 719 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: از این تعداد 372 نفر در مقطع کاردانی و 347 نفر در مقطع کارشناسی است.

وی رشته های فعال در این مرکز را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در مقطع کاردانی حرفه ای رشته های تربیت مربی آموزش های شهروندی، مدیریت امور اداری، اطفاء حریق شهری، گردشگری و در مقطع کارشناسی حرفه ای نیز رشته های معماری طراحی محیط داخلی، مدیریت آموزش های شهروندی، مدیریت گردشگری، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث و مدیریت دفتری در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم وجود دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم ادامه داد: در دو نیمسال مهر و بهمن 1400 جمعاً 296 پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل کیفیت مطلوب آموزشی به لحاظ بهره گیری از اساتید مجرب و فضای بسیار خوب آموزشی در بین سایر مراکز علمی کاربردی استان قم، بیشترین جذب در سال 1400 مربوط به مرکز علمی کاربردی شهرداری بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 719 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم

تحصیل 719 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم