مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-28اقتصادي

استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه ها مواجه است


رییس اتاق اصناف سمنان با بیان اینکه جلسات پیرامون تشریح طرح مردمی سازی یارانه ها مستمر برگزار می شود، گفت: استان با کمترین تنش دراین طرح مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر صیادجو ظهر شنبه در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه ها مواجه است، ابراز داشت: این مهم را مدیون مسئولان استان با هدایتگری استاندار سمنان هستیم که به صورت مستمر و میدانی در بحث ستاد تنظیم بازار پای کار حضور دارند.

وی ضمن بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته هم اکنون نیز نرخ تورم استان از معدل کشوری پایین تر است، افزود: قطعاً بازار استان رصد و با هر گونه مصادیق گرانفروشی و احتکار برخوردهای لازم صورت می گیرد که با این اتفاق خوب مواجه هستیم.

رییس اتاق اصناف استان سمنان با بیان اینکه بازار استان در روستاها و شهرها نیز رصد و سرکشی می شود، ابراز داشت: مسئولان از جمله استاندار سمنان با سعه صدر پاسخگوی مردم در راستای اقناع سازی پیرامون اهداف و سیاست های اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بودند که امری بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه ها مواجه است

استان سمنان با کمترین تنش در مردمی سازی یارانه ها مواجه است