مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-28سياسي

پاسداشت مکتب امام خمینی(ره)رسالتی همگانی است


ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) کوشا باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از بندرعباس، محمد مرودی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: امام راحل انقلاب را بر پایه مردم بنیانگذاری کردند و این انقلاب که پشتوانه آن مردم هستند، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استوار خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با بیان اینکه انقلاب اسلامی را باید پاس بداریم و ارزش آن را بدانیم افزود: شخصیت امام خمینی(ره)  یک چهره مردمی و جهانی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم.

مرودی ادامه داد: امروز با توجه به جوسازی های دشمن علیه جمهوری اسلامی، وظیفه ما نسبت به سال های گذشته سنگین تر شده است.

سرپرست فرمانداری بندرعباس خاطرنشان کرد: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان بندرعباس باشکوه برگزار خواهد شد و لازم است همه ادارات و دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی و حضور در این مراسم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت مکتب امام خمینی(ره)رسالتی همگانی است

پاسداشت مکتب امام خمینی(ره)رسالتی همگانی است