مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-28اقتصادي

اختصاص 70 میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها در سرخس


برای مقابله با ریزگردها در سرخس وزارت نفت اعتباری به میزان 70 میلیارد تومان اختصاص می دهد.

- مشهد ـ سرپرست فرمانداری سرخس گفت: برای مقابله با ریزگردها در سرخس وزارت نفت اعتباری به میزان 70 میلیارد تومان اختصاص می دهد.

به گزارش، حسن نوری زاده صبح شنبه در محل فرمانداری سرخس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور احیا و ایجاد پوشش گیاهی و کشت وسیع گونه های جدید در 130 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی سرزمینی شهرستان سرخس که کانون داخلی ریزگردها است، وزارت نفت اعتباری به میزان 70 میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها در شهرستان سرخس اختصاص می دهد.

سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: با توجه به مشکلات جدی در خصوص شن های روان و پدیده گرد و غبار به منظور تثبیت و جلوگیری از وضعیت کنونی از ابتدای حضور در شهرستان پیگیر این موضوع هستم.

وی افزود: خوشبختانه وزارت نفت با تخصیص این میزان اعتبار طی 5 سال با محوریت منابع طبیعی خراسان رضوی پروژه احیای پوشش گیاهی و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با ریزگردها را در کانون خانگیران اجرایی می کند.

نوری زاده بیان کرد: عملکرد غلط درحفظ پوشش گیاهی، جلوگیری نکردن از چرای بیش از حد و نبود تعادل بین دام و مرتع، سرقت درختان تاغ، تخریب مراتع به ویژه در حوزه تخته گلداد و واویلا و عملکرد نامناسب دستگاه های متولی در حوزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها در سرخس

اختصاص 70 میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها در سرخس