مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-28فرهنگي

گالری «یافته» افتتاح شد/ توجه به پروژه های پژوهشی در هنرهای تجسمی


مدیر گالری «یافته» با اشاره به اهداف این گالری تازه افتتاح شده، درباره اولین نمایشگاه گالری که با حضور 19 هنرمند افتتاح شد، توضیحاتی ارائه داد.

- مدیر گالری یافته با اشاره به اهداف این گالری تازه افتتاح شده، درباره اولین نمایشگاه گالری که با حضور 19 هنرمند افتتاح شد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، اولین نمایشگاه گالری یافته با آثاری از فریده لاشایی، علیرضا آسانلو، فتی کسراییان، آرش امدادیان، نگار هنرپیشه، ساوالان جماعتی، افسانه مدیر امانی، محمد هاشمی، سعید فلاح فر، آریتا شهرزاد، شیرین ملت گوهر، مهسا کریمی زاه، زهرا شفیع، مصطفی دشتی، کاظم چلیپا، رعنا فرنود، نگار فرجیانی، طرلان لطفی زاده و فرزین راه نشین 30 اردیبهشت ماه گشایش یافت.

سینا اسدی مدیر گالری یافته با اشاره به اولین نمایش آثار در این گالری گفت: ما در این گالری قرار است پروژه های پژوهش محور انجام دهیم.

نمایشگاه اول با محوریت همه چیزهایی که روی زمین روییده و یا به وجود آمده، برگزار شده است.

در این نمایشگاه کارهایی که جمع آوری شده است همراه با 2 بخش نظری به نمایش گذاشته شده اند؛ بخشی به عنوان نظر منتقدان هنری و بخشی دیگر نظر برخی از مردم در بخش مشاغل که نام آن را مشاغل بدنه گذاشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری «یافته» افتتاح شد/ توجه به پروژه های پژوهشی در هنرهای تجسمی

گالری «یافته» افتتاح شد/ توجه به پروژه های پژوهشی در هنرهای تجسمی