مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-28اقتصادي

شناسایی 100 مورد انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان فاروج


سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج از شناسایی حدود 100 مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان از ابتدای سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مصطفی عرب عامری سرپرست امور آبفای شهرستان فاروج، در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه بیش از 20 هزار مشترک تحت پوشش خدمات این امور قرار دارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 100 مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان شناسایی شده که 4 مورد به انشعاب مجاز تبدیل و 7 مورد جمع آوری و مابقی جهت طی مراحل قانونی در دست اقدام می باشد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب، گفت: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می شود، به همین منظور و در راستای تامین و توزیع آب شرب، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در دستور کار این امور قرار گرفت و انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود و با قاطعیت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج در ادامه به طلب 620 میلیون تومانی این امور از مشترکین خانگی و غیرخانگی شهرستان اشاره کرد و افزود: این امور جهت تامین و توزیع آب شرب و تداوم خدمات نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 100 مورد انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان فاروج

شناسایی 100 مورد انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان فاروج